Наоми

Продавница

Политика за рефундирање и враќање

Во Наоми, се стремиме да го обезбедиме вашето задоволство со нашите производи. Нашата политика за рефундирање и враќање ги опишува условите и условите под кои можете да побарате враќање или враќање за вашето купување.

Ве молиме внимателно прочитајте го следново:

1. Подобност за рефундирање:

 

Со задоволство ќе ги вратиме или замениме артиклите доколку се неисправни, оштетени или ако сте незадоволни од квалитетот на производот. За да се квалификувате за рефундирање, мора да не контактирате во рок од 48 часа од приемот на вашата нарачка.

 

  • Вашиот предмет мора да биде неискористен и во иста состојба во која сте ја примиле.
  • Предметот мора да биде во оригиналното пакување.
  • За да го комплетираме вашето враќање, бараме потврда или доказ за купување.
  • Може да се рефундираат само артикли со редовни цени, а не може да се рефундираат артиклите за продажба.
  • Доколку предметниот предмет бил означен како подарок при купен и испратен директно до вас, ќе добиете a
    подарок кредит за вредноста на вашето враќање.

 

 

2. Контактирање со службата за корисници:

За да започнете рефундирање или враќање, ве молиме контактирајте го нашиот тим за услуги на клиентите на contact@naomi.mk или јавете се на нашата телефонска линија на 071/ 242-321. Ве молиме наведете го бројот на вашата нарачка, детален опис на проблемот и сите релевантни фотографии доколку е применливо.

3. Неисправни или оштетени предмети:

Ако добиете неисправен или оштетен предмет, ние ќе ви го вратиме целосното пари или ќе ви испратиме замена, по ваш избор. Може да побараме фотографски докази за оштетениот или неисправниот производ за да помогнеме во нашата проценка.

4. Незадоволство од производот:

Доколку сте незадоволни од квалитетот на добиениот производ, ве молиме контактирајте не во рок од 48 часа од испораката. Може да понудиме враќање, замена или кредит за складирање врз основа на околностите. Задоволството на клиентите е наш приоритет и ние ќе работиме со вас за да ги решиме сите грижи.

5. Предмети што не се враќаат:

Одредени ставки, како што се персонализирани или нарачани аранжмани, може да бидат неповратни. Ние ќе ги пренесеме овие информации јасно за време на процесот на нарачка. Расипливите производи, вклучително и цвеќињата, исто така се ослободени од враќање.

6. Откажување на нарачки:

Ако треба да ја откажете вашата нарачка, ве молиме контактирајте не што е можно поскоро. Откажувањата се предмет на нашата временска рамка за обработка на нарачките. Откако нарачката е испратена, таа не може да се откаже.

7. Процес на рефундирање:

Рефундирањето ќе биде обработено во рок од 30 работни дена по одобрувањето на враќањето. Рефундирањето ќе биде издадено на оригиналниот начин на плаќање користен при купувањето.

8. Повратен превоз:

Доколку е применливо, може да обезбедиме упатства за враќање на предметот. Во некои случаи, ние може да ги покриеме трошоците за повратен превоз. Ве молиме следете ги упатствата на нашиот тим за услуги на клиентите за конкретниот процес на враќање.

9. Промени на оваа политика:

Цвеќара Наоми го задржува правото да ја ажурира или измени оваа Политика за враќање и враќање во секое време без претходна најава. Ве молиме периодично да ја прегледувате оваа политика за какви било промени.

Ако имате какви било прашања или грижи во врска со нашата Политика за рефундирање и враќање, ве молиме контактирајте го нашиот тим за услуги на клиентите за помош.

Датум на стапување во сила: 1 февруари 2024 година