Наоми

Продавница

Најчесто поставувани прашања

Најчесто поставувани прашања

01. Нарачката

Кои производи ги нуди Naomi Flower Shop?

Наоми нуди широк спектар на извонредни цветни аранжмани, букети и подароци за различни прилики, вклучувајќи свадби, родендени, годишнини и корпоративни настани.

Во кои области вршите испорака?

Вршиме достава до сите градови во Македонија. За да проверите дали доставуваме до вашата област, внесете ја вашата адреса за испорака за време на процесот на нарачка, а нашиот систем ќе ја потврди подобноста.

Како можам да направам нарачка?

Можете да нарачате преку нашата веб-страница тест.наоми.мк. Едноставно прелистајте ги нашите колекции, изберете ги саканите ставки и продолжете со наплатата. Следете ги упатствата за да обезбедите детали за испорака и да го завршите купувањето.

Дали прифаќате готовина при испорака (COD)?

За жал, готовината при испорака не е вклучена во нашиот начин на плаќање. Сепак, имаме и други начини на плаќање (кредитни картички: Visa, MasterCard, . . .) кои може да ви бидат погодни.

02. Пратка

Дали нудите испорака истиот ден?

Да, ние нудиме испорака во ист ден за нарачки направени пред одредено време на прекин. Ве молиме проверете ја нашата веб-страница или контактирајте со нашата служба за корисници за повеќе детали.

Можете ли да доставите во одредено време од денот?

Не можеме да гарантираме пристигнување на испораката во одредено време од денот - најмногу кога е шпицот на сезоната.
Поради расипливата природа на цвеќето, ве молиме проверете дали информациите за испорака се точни за да се избегне доцнење или неиспорака.

Како да знам дали мојата нарачка е обработена?

Откако плаќањето ќе биде подмирено и потврдено, ќе добиете е-пошта за потврда на нарачката. Ќе го закажеме вашиот специфичен датум на испорака за испраќање.
Ве молиме наведете точни информации за контакт на испраќачот и примачот само во случај да ни требаат вашите податоци за време на процесот на испорака и испраќање. Се прави секој обид да се обезбеди навремена испорака на цвеќето. Меѓутоа, за време на шпицот на празниците, лошите временски услови или сообраќајните услови, може да дојде до доцнење.

03. Услуги

Може ли да направам промени во мојата нарачка откако ќе биде поставена?

Откако ќе се потврди нарачката, може да бидат можни промени во одредена временска рамка. Контактирајте ја нашата служба за корисници што е можно поскоро, а ние ќе се потрудиме да ги прифатиме сите модификации.

Може ли да вклучам персонализирана порака со мојата нарачка?

Да, за време на процесот на наплата, ќе имате опција да вклучите персонализирана порака. Нашиот тим ќе се погрижи да биде убаво претставено со вашиот цветен аранжман или подарок.

Дали има сезонски промоции или попусти?

Да, ние често нудиме сезонски промоции и попусти. Внимавајте на нашата веб-страница, претплатете се на нашиот билтен или следете не на социјалните мрежи за да бидете информирани за најновите зделки и специјални понуди.

04. Грижа и прилагодување

Како да се грижам за цвеќињата НАОМИ?

Препорачуваме да ги држите нашите аранжмани подалеку од директна сончева светлина и екстремна топлина; чувајте ги на ладно и суво место. Предлагаме и избегнување контакт со вода. Дополнително, не вадете од неговата оригинална кутија и не ставајте ништо врз цвеќето. 

Дали цветните аранжмани NAOMI се приспособливи?

Да, ние нудиме опции за прилагодување. Можете да изберете тип на цвеќе, бои и стил на уредување. Нашите вешти цвеќари ќе работат со вас за да создадете персонализиран и убав дизајн.

Која е вашата политика за враќање?

Ние се стремиме да обезбедиме висококвалитетни производи. Ако не сте задоволни со купувањето, ве молиме контактирајте со нашата служба за корисници во рок од 24 часа од добивањето на вашата нарачка, а ние ќе работиме да ги решиме сите проблеми.